Monday, July 5, 2010

Story : A Photographer 's love story



Please view the video before reading the comments below :


*Spoiler*



"你\妳 願意為妳所愛的人付出多少"
~ prayer0226


"只是聽音樂就想哭了,看了mv後,我的眼淚就「哇啦哇啦」
的像瀑布流了下來。"

~ 1carolgirl

"愛本身就是無悔的付出
不能用科學 效率的方法分析
要是能這樣理性論斷
人不算人 愛不算愛
也不會有令人感動的時刻 "

~ samtomdoggy

"想想...為了真愛付出,犧牲了自己 這有何不好?
但親人會覺得你是否很傻?
比起能夠為了愛無怨無悔,能夠持續保護自己愛的,哪裡錯了?
想想...活在世上的意義,好好珍惜身邊擁有的...不然後悔都來不及!!"

~ tt123432125

"多数人口口声声说爱个天长地久,爱到天荒地老,真的能为心爱的人牺牲吗?把自己的眼角膜移植,试问我做不到。。。。放弃了它,就等于不能在见到她,他愚蠢也很伟大!!爱情不是自私的吗?我错了。。。  看完后,我被感动了,我哭了"
~ nightsky163

Blog Master: This is a Korean MV. The song name is "Kiss - Because I Am a Girl " Are you willing to sacrifice yourself (in any way) for your love one ? This is a touching love story where the male photographer have choose to "return" her girlfriend both eyes...as he feel guilty that this is caused by him indirectly...

No comments:

Post a Comment